Content marketing
Słuchacze zapoznają się z content marketingiem oraz jego wpływem na kształt treści tworzonych do kanałów online. Poznają zasady skutecznego budowania treści oraz sposoby wielokrotnego ich wykorzystywania w różnych kanałach komunikacji. Zdobywają informacje na temat etapów budowania strategii treści oraz oceny efektywności zaplanowanych działań. Dowiadują się, jak budować harmonogram content marketingu oraz jak wspierać działalność firm i instytucji przemyślanymi komunikatami. Analiza case study dobrych kampanii content marketingowych pozwala na stworzenie samodzielnego projektu budowania treści. Słuchacze analizują też i oceniają skuteczność zaplanowanych przez siebie działań.
- Zapoznanie się z koncepcją content marketingu oraz zasadami nim rządzącymi.
- Planowanie strategii content marketingu (dobór stylu i zakresu treści do kanałów komunikacji), w tym mapy content marketingu dla projektu.
- Narzędzia wykorzystywane w ocenie skuteczności działań content marketingu.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna pojęcie content marketingu.
- Zna zasady efektywnego content marketingu.
- Określa i wybiera kluczowe dla projektu kanały komunikacji.
- Planuje, tworzy i dopasowuje treść i jej styl do wybranego/wybranych kanałów komunikacji.
- Przewiduje i buduje zależności między zaplanowanymi kanałami komunikacji w celu zwiększenia efektywności przekazu.
- Kontroluje i ocenia skuteczność strategii treści dla projektu.
- Posiada zdolność tworzenia treści dopasowanej zakresem merytorycznym oraz emocjonalnym do oczekiwań i potrzeb różnych grup odbiorców danego projektu w różnych kanałach komunikacji.