Content marketing

Słuchacze zapoznają się z content marketingiem oraz jego wpływem na kształt treści tworzonych do kanałów online. Poznają zasady skutecznego budowania treści oraz sposoby wielokrotnego ich wykorzystywania w różnych kanałach komunikacji. Zdobywają informacje na temat etapów budowania strategii treści oraz oceny efektywności zaplanowanych działań. Dowiadują się, jak budować harmonogram content marketingu oraz jak wspierać działalność firm i instytucji przemyślanymi komunikatami. Analiza case study dobrych kampanii content marketingowych pozwala na stworzenie samodzielnego projektu budowania treści. Słuchacze analizują też i oceniają skuteczność zaplanowanych przez siebie działań.

  1. Zapoznanie się z koncepcją content marketingu oraz zasadami nim rządzącymi.
  2. Planowanie strategii content marketingu (dobór stylu i zakresu treści do kanałów komunikacji), w tym mapy content marketingu dla projektu.
  3. Narzędzia wykorzystywane w ocenie skuteczności działań content marketingu.

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna pojęcie content marketingu.
  2. Zna zasady efektywnego content marketingu.
  3. Określa i wybiera kluczowe dla projektu kanały komunikacji.
  4. Planuje, tworzy i dopasowuje treść i jej styl do wybranego/wybranych kanałów komunikacji.
  5. Przewiduje i buduje zależności między zaplanowanymi kanałami komunikacji w celu zwiększenia efektywności przekazu.
  6. Kontroluje i ocenia skuteczność strategii treści dla projektu.
  7. Posiada zdolność tworzenia treści dopasowanej zakresem merytorycznym oraz emocjonalnym do oczekiwań i potrzeb różnych grup odbiorców danego projektu w różnych kanałach komunikacji.

Wykładowca

Maciej Górecki

Doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk o polityce, specjalista ds. marketingu i wspierania przedsiębiorczości w Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, doradca ds. przedsiębiorczości w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy. Zawodowo od lat związany z copywritingiem, storytellingiem oraz content marketingiem, przez lata specjalista ds. contentu w sklepie internetowym www.redcoon.pl. Entuzjasta i propagator wykorzystywania nowoczesnych narzędzi e-marketingowych w instytucjach publicznych i lokalnych przedsiębiorstwach.