E-mail marketing
E-mail marketing nadal pozostaje jedną z najczęściej stosowanych strategii kampanii marketingowej. Słuchacze poznają koncepcję permission marketingu oraz jej wpływ na obecny kształt e-mail marketingu. W trakcie zajęć przedstawione są podstawowe narzędzia pracy marketingowca, ułatwiające przygotowanie kampanii mailingowych. Słuchacze dowiadują się, jak krok po kroku stworzyć skuteczny e-mail, począwszy od wstępnego szkicu, przez dobór grupy odbiorców po skonstruowanie odpowiedniego contentu. Poza tym samodzielnie kreują e-mail w oparciu o zdobytą wiedzę. Na przykładach słuchacze dokonują również analizy i oceny skuteczności kampanii mailingowej.
- Zapoznanie się z koncepcją permission marketingu oraz współczesnymi dziedzinami e-mail marketingu.
- Od pomysłu do analizy – tworzenie kampanii mailingowej krok po kroku.
- Narzędzia wykorzystywane w e-mail marketingu – przybliżenie przydatnych rozwiązań ułatwiających pracę marketingowcom.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna koncepcję permission marketingu oraz łączy ją z głównymi narzędziami w e-mail marketingu.
- Zna podstawowe wskaźniki skuteczności e-mail marketingu.
- Określa, formułuje i wdraża cele kampanii mailingowych.
- Przygotowuje kreacje i treści kampanii mailingowych.
- Analizuje i wyciąga wnioski ze wskaźników skuteczności kampanii mailingowych.
- Sprawnie posługuje się różnymi narzędziami mailingu marketingowego.
- Jest zdolny do tworzenia pozytywnych relacji z odbiorcami oraz budowania lojalności w myśl zasad etyki konsumenckiej.