Etyka w biznesie internetowym i e-marketingu
Słuchacze dowiadują się, dlaczego wartości etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu są niezbędne w budowaniu każdego przedsiębiorstwa. Zdobywają wiedzę na temat tego, jak budować odpowiedzialny biznes oparty na zaufaniu i zasadach zrównoważonego rozwoju. Sami projektują kodeks etyczny i określają zasady społecznej odpowiedzialności e-biznesu.
- Etyczne aspekty działań e-marketingowych.
- Etyka w PR.
- Odpowiedzialna konkurencyjność.
- Odpowiedzialność wobec pracowników.
- Etyczny e-biznes w warunkach globalizacji.
- Kodeksy etyczne.
- Zaufanie konsumentów.
- Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna zasady etyczne w biznesie internetowym.
- Wie, co to jest społeczna odpowiedzialność biznesu.
- Określa zasady etyczne niezbędne w funkcjonowaniu e-biznesu.
- Tworzy kodeksy etyczne.
- Wdraża zasady etyczne w funkcjonowaniu biznesu internetowego.
- Analizuje konsekwencje nieprzestrzegania zasad etycznych.
- Wdraża zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Respektuje zasady etyczne w biznesie internetowym.
- Respektuje zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.