Facebook – kampanie reklamowe

Słuchacze poznają ekosystem Facebook Ads, który stanowi obecnie jedną z największych i najskuteczniejszych platform digital marketingowych na świecie. Studenci poznają m.in. takie pojęcia, jak media buing, cost per click, cost per mille, optymalizacja emisji kampanii oraz optymalizacja współczynnika konwersji. Zajęcia mają na celu przygotowanie studentów do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads bądź umiejętnego koordynowania pracy agencji reklamowej.

 

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna zasady funkcjonowania ekosystemu reklamowego Facebook Ads (system aukcyjny, regulamin zamieszczania reklam).
  2. Zna metody wdrażania kampanii w oparciu o buyer persony.
  3. Potrafi przygotować strategię kampanii reklamowej na Facebooku.
  4. Potrafi poprawnie wdrożyć kampanię reklamową na Facebooku (zakładanie konta reklamowego, wybór celu reklamowego, targetowanie zestawu reklam).
  5. Przygotowuje kreacje reklamowe na platformie Facebook.
  6. Sprawnie posługuje się narzędziami analitycznymi wykorzystywanymi przy tworzeniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads.
  7. Potrafi wykorzystać kampanie Facebook Ads do realizacji celów biznesowych (samodzielne prowadzenie kampanii, koordynowanie pracy agencji reklamowej).

Wykładowca

Sylwester Budzelewski

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający gdańskiej agencji reklamowej White Anchor specjalizującej się w zaawansowanych kampaniach w internecie. Profesjonalista w dziedzinie marketingu internetowego z ukierunkowaniem na media buying, social media oraz content marketing. Specjalista z doświadczeniem zawodowym sięgającym 2012 roku. Wykładał m.in. na studiach MBA w WSAiB Gdynia oraz prowadził liczne szkolenia i eksperckie prelekcje. Miłośnik nieustannego poszerzania wiedzy, którą uwielbia się dzielić. U ludzi ceni uczciwość, pasję i rzetelność. Współpracował z takimi markami, jak Bank BPH, Eastend.pl, Diverse, SUEZ, WSAiB Gdynia, Semeko, Pantaenius Gmbh i wieloma innymi.