Facebook – kampanie reklamowe

Słuchacze zapoznają się z założeniami Prawa Zuckerberga, co stanowi wyjście w rozważaniach nad sensownością korzystania z kampanii reklamowych w social mediach. Słuchacze analizują przykładowe kampanie marketingowe oraz znajdują złoty środek między zasięgiem organicznym i wirusowym. Całość zajęć prowadzona jest w oparciu o analizę aktualnego regulaminu serwisu.

  1. Wzór i założenia Prawa Zuckerberga.
  2. Zasięg wirusowy oraz organiczny (Facebook) – złoty środek.
  3. Social media a zaspokajanie potrzeb.
  4. Regulamin serwisu Facebook.
  5. Social media a zarządzanie wizerunkiem.
  6. Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w social mediach.

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna koncepcję Prawa Zuckerberga – potrafi uzasadnić (potencjalnemu klientowi) potrzebę reklamowania produktu przez social media.
  2. Zna regulamin serwisu Facebook.
  3. Analizuje i wyciąga wnioski z przeprowadzonych kampanii reklamowych.
  4. Reaguje na kryzysy w social mediach (również za pomocą narzędzi reklamowych).
  5. Przygotowuje kreacje reklamowe na platformie Facebook.
  6. Sprawnie posługuje się narzędziami analitycznymi wykorzystywanymi przy tworzeniu kampanii social media.
  7. Posiada zdolność budowania pozytywnych relacji z klientami.

Lessons

Wykładowca

Dawid Gulczyński

Absolwent filologii polskiej o specjalności dziennikarskiej. Prowadzi wykłady z mediów społecznościowych oraz marketingu i zarządzania w social media na kierunku Humanistyka drugiej generacji (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego). Właściciel agencji marketingowo-reklamowej Enjoy Media, która zarządza portalami informacyjnymi „Enjoy! Bydgoszcz” oraz „Życie Bydgoszczy”. Pomysłodawca wprowadzenia e-usługi iSec Internet Security oraz Wirtualny Sprzedawca 24.