Język internetu a e-marketing
Słuchacze zapoznają się z różnymi stylami językowymi występującymi na płaszczyźnie internetowej, a także zdobywają umiejętność analizy i interpretacji tekstów w kontekście realizacji wskazanych celów marketingowych. Uczestnicy kursu uczą się rozpoznawać sytuację kryzysową, a następnie rozwiązują ją za pomocą poznanych metod. Słuchacze dowiedzą się również, w jaki sposób wzbudzać lub tłumić emocje w tekście marketingowym.
- Charakterystyka języka internetu.
- Podstawowe strategie pragmalingwistyczne i retoryczne aktu reklamowego.
- Wyznaczniki tekstu, który sprzedaje.
- Cele marketingowe a redagowanie tekstu.
- Sytuacje kryzysowe – rozpoznawanie i reagowanie na nie za pomocą przekazu tekstowego.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna różne style językowe charakterystyczne dla odmiennych grup odbiorców.
- Zna podstawowe wskaźniki oceny skuteczności perswazji za pomocą tekstu na płaszczyźnie internetu.
- Redaguje tekst pod kątem osiągnięcia wskazanego celu marketingowego.
- Sprawnie posługuje się narzędziami i serwisami web 2.0 umożliwiającymi publikację opracowanych tekstów w internecie.
- Analizuje teksty internautów, reaguje na nie – podtrzymuje zainteresowanie marką.
- Redaguje tekst w sytuacji kryzysowej (płaszczyzna social media).
- Wykorzystuje strategie pragmalingwistyczne i retoryczne aktu reklamowego.
- Jest zdolny do tworzenia pozytywnych relacji z odbiorcami – potencjalnymi klientami.