Marketing w social media
Media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy YouTube, odgrywają coraz ważniejszą rolę w biznesie, przede wszystkim w marketingu i obsłudze klienta. Specyfika social media sprawia, że takie działania często mają zupełnie inne cele i opierają się na innych mechanizmach niż działania w innych kanałach internetowych i pozainternetowych. W trakcie zajęć słuchacze poznają najpopularniejsze platformy i narzędzia, wraz z przykładami kampanii.
- Media społecznościowe (social media) i ich specyfika oraz znaczenie dla biznesu.
- Możliwości i cele wykorzystywania kampanii w social media, w tym między innymi wspieranie bieżących działań, analiza i raportowanie efektów oraz zapobieganie kryzysom i ochrona wizerunku.
- Przegląd platform, narzędzi i przykładowych kampanii wraz z przykładami ich wykorzystania.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz ma wiedzę o najnowszych rozwiązaniach w marketingu internetowym w obszarze social media itd.
- Realizuje projekty e-marketingowe z zakresu social media (w tym określa ich koszty).
- Jest otwarty na nowe idee związane z marketingiem internetowym.
- Rozumie specyfikę i zastosowania najważniejszych platform społecznościowych.
- Jest świadomy istotności narzędzi używanych w marketingu w social media.
- Dostrzega, wyodrębnia i ocenia najistotniejsze elementy kampanii marketingowych w social media.