Performance marketing

Słuchacze poznają charakterystykę i zalety realizacja działań performance marketingowych, jego narzędzia oraz różne modele rozliczeń kampanii reklamowych, a także zdobędą umiejętności analizowania tego typu działań w kontekście podstawowych współczynników efektywności.

  1. Charakterystyka Performance Marketing.
  2. Dywersyfikacja ruchu i działań marketingowych.
  3. Programy Partnerskie i afiliacja.
  4. Podstawowe współczynniki efektywności – raportowanie i analiza wyników kampanii reklamowych.
  5. Osiąganie efektu poprzez monitorowanie i śledzenie zmian.
  6. CASE studies ze świata e-commerce – jak performance marketing wpływa na wynik przedsiębiorstwa.
  7. Ruch to nie wszystko – najważniejsza jest optymalizacja.

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna formy performance marketingu oraz różne narzędzia jego optymalizacji i możliwości dywersyfikacji.
  2. Potrafi dobrać odpowiednie metody i modele rozliczeniowe do planowanej kampanii reklamowej oraz przeanalizować przeprowadzone działania marketingowe pod kątem ich efektywności (odczytuje podstawowe KPI).
  3. Potrafi dokładnie zdefiniować odbiorcę kampanii i konkurencję oraz dobrać odpowiednie narzędzia w celu optymalizacji efektów reklamowych.
  4. Posiada zdolność reagowania na trendy i nowości w reklamie efektywnościowej oraz potrafi ocenić ich potencjał w kontekście własnej kampanii.

Wykładowca

Maciej Stodolny

Na co dzień łączy świat e-commerce i marketingu. Implementuje strategie, doradza jak zwiększyć sprzedaż, dywersyfikuje ruch, buduje globalne marki i szkoli z performance marketingu. Swoją pasję odkrył jeszcze na studiach, kiedy założył agencję marketingową, zajmującą się obsługą e-commerce. Dostrzegł niszę, która okazała się strzałem w dziesiątkę i zrozumiał mechanizmy związane ze sprzedażą w internecie. W 2016 roku jako inwestor i Dyrektor Marketingu dołączył do zespołu Modile.pl – agregatora modowego skupiającego największe sklepy i marki w Polsce. Obecnie jest Dyrektorem Marketingu w QuarticON S.A. Prowadzi także agencję Fashion Performance, zajmującą się optymalizacją konwersji sprzedażowej oraz pozyskiwaniem nowych źródeł ruchu.