Performance marketing
Słuchacze poznają charakterystykę i zalety realizacja działań performance marketingowych, jego narzędzia oraz różne modele rozliczeń kampanii reklamowych, a także zdobędą umiejętności analizowania tego typu działań w kontekście podstawowych współczynników efektywności.
- Charakterystyka Performance Marketing.
- Dywersyfikacja ruchu i działań marketingowych.
- Programy Partnerskie i afiliacja.
- Podstawowe współczynniki efektywności – raportowanie i analiza wyników kampanii reklamowych.
- Osiąganie efektu poprzez monitorowanie i śledzenie zmian.
- CASE studies ze świata e-commerce – jak performance marketing wpływa na wynik przedsiębiorstwa.
- Ruch to nie wszystko – najważniejsza jest optymalizacja.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna formy performance marketingu oraz różne narzędzia jego optymalizacji i możliwości dywersyfikacji.
- Potrafi dobrać odpowiednie metody i modele rozliczeniowe do planowanej kampanii reklamowej oraz przeanalizować przeprowadzone działania marketingowe pod kątem ich efektywności (odczytuje podstawowe KPI).
- Potrafi dokładnie zdefiniować odbiorcę kampanii i konkurencję oraz dobrać odpowiednie narzędzia w celu optymalizacji efektów reklamowych.
- Posiada zdolność reagowania na trendy i nowości w reklamie efektywnościowej oraz potrafi ocenić ich potencjał w kontekście własnej kampanii.