Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Słuchacze zapoznają się z założeniami budowania widoczności serwisów w wyszukiwarkach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem metod tak zwanego „White Hat SEO” pozwalających osiągać stabilne i długotrwałe rezultaty. Dowiadują się, jak zintegrować działania pozycjonowania z innymi aktywnościami promocyjnymi w sieci, a także jak budować stronę, która będzie przyjazna jednocześnie dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

  1. Zasady działania i znaczenie marketingowe wyszukiwarek internetowych.
  2. Onsite SEO – optymalizacja witryn internetowych pod wyszukiwarki.
  3. Offsite SEO – budowanie wartości i autorytetu domeny w ocenie wyszukiwarki.
  4. Strategie pozycjonowania serwisów internetowych.

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna podstawowe kryteria algorytmów rankingowania wyników przez wyszukiwarki internetowe.
  2. Bada aktualną widoczność serwisu internetowego w wyszukiwarce internetowej.
  3. Analizuje serwis internetowy pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek internetowych i przygotowuje zalecenia zmian optymalizacyjnych.
  4. Analizuje stan linków przychodzących do witryny i przygotowuje plan zdobywania wartościowych odnośników.
  5. Przygotowuje kompletną strategię pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce.
  6. Posiada umiejętność pozyskania informacji niezbędnych do przygotowania i wdrożenia strategii pozycjonowania od innych członków organizacji oraz podmiotów zewnętrznych.

Wykładowca

Agnieszka Zawadzka

Z-ca szefa działu SEO w Agencji Whites, związana z branżą internetową od 2003 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała w TVP, Money.pl, kierowała też działem e-marketingu w branży B2B. Z wykształcenia matematyk (ze specjalizacją statystyczną). Poza projektami i szkoleniami optymalizacyjnymi (SEO techniczne i contentowe) specjalizuje się w analityce internetowej.