Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Słuchacze zapoznają się z założeniami budowania widoczności serwisów w wyszukiwarkach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem metod tak zwanego „White Hat SEO” pozwalających osiągać stabilne i długotrwałe rezultaty. Dowiadują się, jak zintegrować działania pozycjonowania z innymi aktywnościami promocyjnymi w sieci, a także jak budować stronę, która będzie przyjazna jednocześnie dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.
- Zasady działania i znaczenie marketingowe wyszukiwarek internetowych.
- Onsite SEO – optymalizacja witryn internetowych pod wyszukiwarki.
- Offsite SEO – budowanie wartości i autorytetu domeny w ocenie wyszukiwarki.
- Strategie pozycjonowania serwisów internetowych.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna podstawowe kryteria algorytmów rankingowania wyników przez wyszukiwarki internetowe.
- Bada aktualną widoczność serwisu internetowego w wyszukiwarce internetowej.
- Analizuje serwis internetowy pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek internetowych i przygotowuje zalecenia zmian optymalizacyjnych.
- Analizuje stan linków przychodzących do witryny i przygotowuje plan zdobywania wartościowych odnośników.
- Przygotowuje kompletną strategię pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce.
- Posiada umiejętność pozyskania informacji niezbędnych do przygotowania i wdrożenia strategii pozycjonowania od innych członków organizacji oraz podmiotów zewnętrznych.