Psychologia sprzedaży w internecie
- Specyfika e-commerce.
- Poziomy zarządzania sprzedażą.
- Jak komunikują się skuteczni sprzedawcy?
- Segmentacja rynku i identyfikacja potrzeb klientów.
- Język korzyści.
- Perswazyjny format sprzedaży.
- Wrażliwość cenowa.
- Strategie kontraktowania sprzedaży (od sprzedaży jednorazowej poprzez abonamentową).
- Sześć kroków skutecznego wdrażania oferty handlowej.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna zasady komunikacji oferty handlowej oraz kontraktowania sprzedaży w internecie.
- Ma wiedzę na temat reguł budowania oferty handlowej.
- Zna koncepcję perswazyjnego formatu sprzedaży oraz model cecha-zaleta-korzyść.
- Posiada wiedzę z zakresu podstawowych technik wywierania wpływu.
- Tworzy sprzedażowe komunikaty perswazyjne oparte o język korzyści.
- Tworzy atrakcyjną ofertę handlową opartą o warianty oraz preferencje klientów.
- Wdraża ofertę handlową, uwzględnia otoczenie rynkowe oraz wrażliwość cenową klientów.
- Identyfikuje potrzeby i grupy odbiorców swoich usług oraz potrafi dokonywać segmentacji rynku ze względu na potencjał oraz specyfikę.
- Buduje trwałe relacje handlowe i pozyskuje zainteresowanie klientów/odbiorców swoich usług.