E-commerce – zakładanie własnego sklepu internetowego

Uczestniczy zajęć zapoznają się z podstawowymi pojęciami związanymi z rozwojem sklepu internetowego. Na podstawie studiów przypadku poznają etapy rozwoju wybranych firm. Słuchacze, w ramach przygotowywanego projektu, odnajdują wady i zalety pomysłów na własny biznes. E-commerce’owe know-how (podstawowe założenia i terminy).

  1. E-commerce’owe know-how (podstawowe założenia i terminy).
  2. Marketingowe aspekty startu sklepu internetowego.
  3. Rozwój modelu biznesowego e-commerce zgodnie z oczekiwaniami rynku.
  4. Ewaluacja pomysłu (szanse i zagrożenia projektu).

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna i potrafi wdrożyć koncepcje rozwoju sklepu internetowego.
  2. Zna szanse i zagrożenia wynikające z prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
  3. Zna i analizuje rynek nowych technologii w poszukiwaniu niezagospodarowanej niszy.
  4. Reaguje na zmiany na rynku – dostosowuje do nich swój projekt.
  5. Opracowuje projekt biznesowo-marketingowy przedsiębiorstwa.
  6. Posiada zdolność budowania relacji z potencjalnymi inwestorami projektu.

Lessons

Wykładowca

Krzysztof Murzyn

Manager strategii e-commerce i zespołu sprzedaży w Grupie Unity. Rozwija produkty i usługi w roli Lidera merytorycznego i szefa zespołu konsultingu. Doradza kluczowym klientom grupy Unity w zakresie tworzenia kompleksowych strategii w sieci. Współpracuje i pomaga rozwijać e-biznes m.in. Bankier.pl, ING Securities, Deutsche Bank, Leroy Merlin, Henkel, Wittchen, TopSecret. Marketingiem interaktywnym i e-commerce zajmuje się od 2006 r. Publicysta i prelegent w zakresie e-commerce i trendów sprzedaży omnikanałowej.