E-commerce – zakładanie własnego sklepu internetowego

Uczestniczy zajęć zapoznają się z podstawowymi pojęciami związanymi z rozwojem sklepu internetowego. Poznają aktualne trendy w obszarze e-commerce. Zapoznają się z etapami tworzenia nowego sklepu internetowego. Poznają również metody jego promocji. Słuchacze, w ramach przygotowywanego projektu, odnajdują wady i zalety pomysłów na własny biznes.

  1. E-commerce’owe know-how (podstawowe założenia i terminy).
  2. Trendy w e-commerce 2019 – jak zmienia się rynek.
  3. Kroki które należy podjąć – przebieg procesu uruchomienia sklepu internetowego.
  4. Metody promocji sklepu internetowego.
  5. Praca w grupach – przygotowanie planu budowy nowego sklepu internetowego.

Efekty kształcenia:

  1. Słuchacz zna i potrafi wdrożyć koncepcje rozwoju sklepu internetowego.
  2. Zna szanse i zagrożenia wynikające z prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
  3. Zna i analizuje rynek nowych technologii w poszukiwaniu niezagospodarowanej niszy.
  4. Reaguje na zmiany na rynku – dostosowuje do nich swój projekt.
  5. Opracowuje projekt biznesowo-marketingowy przedsiębiorstwa.
  6. Posiada zdolność budowania relacji z potencjalnymi inwestorami projektu.

Wykładowca

Michał Opolski

Entuzjasta nowych technologii. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z branżą on-line związany od ponad 15 lat. Już w trakcie studiów prowadził swój pierwszy sklep e-commerce. Certyfikowany specjalista Google Ads oraz Google Analytics. Przez 5 lat pełnił funkcję kierownika marketingu w Oponeo.pl. Aktualnie doradza firmom z zakresu budowania strategii digital oraz e-commerce.