E-commerce – zakładanie własnego sklepu internetowego
Uczestniczy zajęć zapoznają się z podstawowymi pojęciami związanymi z rozwojem sklepu internetowego. Poznają aktualne trendy w obszarze e-commerce. Zapoznają się z etapami tworzenia nowego sklepu internetowego. Poznają również metody jego promocji. Słuchacze, w ramach przygotowywanego projektu, odnajdują wady i zalety pomysłów na własny biznes.
- E-commerce’owe know-how (podstawowe założenia i terminy).
- Trendy w e-commerce 2019 – jak zmienia się rynek.
- Kroki które należy podjąć – przebieg procesu uruchomienia sklepu internetowego.
- Metody promocji sklepu internetowego.
- Praca w grupach – przygotowanie planu budowy nowego sklepu internetowego.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna i potrafi wdrożyć koncepcje rozwoju sklepu internetowego.
- Zna szanse i zagrożenia wynikające z prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
- Zna i analizuje rynek nowych technologii w poszukiwaniu niezagospodarowanej niszy.
- Reaguje na zmiany na rynku – dostosowuje do nich swój projekt.
- Opracowuje projekt biznesowo-marketingowy przedsiębiorstwa.
- Posiada zdolność budowania relacji z potencjalnymi inwestorami projektu.