Technologie mobilne w marketingu
Słuchacze są zaznajomieni z całym spektrum możliwości w zakresie marketingu mobilnego. Zdobywają wiedzę o mobilnych serwisach i aplikacjach, promocjach w ramach mobile’a oraz narzędziach niestandardowych jak geolokalizacja (check-in) czy rozszerzona rzeczywistość (augmented reality). Słuchacze poznają sposoby definiowania celów i taktycznych działań z wykorzystaniem instrumentów mobilnych. Dodatkowo jest im powierzone zadanie zaprojektowania koncepcji mobilnej aplikacji wraz ze strategią jej promocji. Ponadto przybliżone są trendy w mobile’u oraz kluczowe wskaźniki pozwalające na weryfikację skuteczności aktywności mobilnej.
- Rynek mobilny i konsument w świecie mobile’u – kluczowe dane, specyfika.
- Przedstawienie zakresu instrumentów mobilnych wraz z definicją celów taktycznych i strategicznych oraz specyfiką korzystania z poszczególnych narzędzi.
- Praktyczne wdrożenie nabytej wiedzy – od koncepcji przez funkcjonalność i makiety aplikacji mobilnej po jej promocję.
- Poznanie mobilnych trendów i perspektyw rozwoju rynku mobilnego oraz niestandardowych aktywności.
- Przedstawienie sposobów analizy kluczowych aspektów działań w obszarze mobile’a.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna pełen zakres narzędzi w ramach mobilnego marketingu.
- Zna wskaźniki i benchmarki wartości poszczególnych parametrów weryfikujących skuteczność narzędzi mobilnego marketingu.
- Zna aktualne trendy i kierunki/perspektywy rozwoju mobile’a.
- Dostosowuje instrumenty mobilnego marketingu do celu aktywności promocyjnej.
- Projektuje oraz ocenia projekty koncepcyjne/graficzne narzędzi mobilnych.
- Projektuje strategię obecności marki w przestrzeni mobilnej.
- Łączy kanał mobilny z innymi mediami interaktywnymi oraz offline.
- Jest zdolny budować relację z konsumentami w przestrzeni mobilnej.