Współczesny marketing i Public Relations
Słuchacze zapoznają się z charakterystyką strategii i działań marketingowych i Public Relations online. Omówione zostaną zasady tworzenia angażujących treści w internecie, w kontekście zmian algorytmów najpopularniejszych narzędzi jak Google i Facebook. Słuchacze zapoznają się z zasadami budowy marki osobistej.
- Zapoznanie się z najważniejszymi elementami najnowszych trendów marketingu online.
- Omówienie sposobów promocji w internecie z wykorzystaniem marki osobistej.
- Przedstawione zostaną sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do budowy wizerunku przedsiębiorstwa
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna i rozumie różnice pomiędzy marketingiem, public relations i działaniami pokrewnymi w odniesieniu do działań w internecie.
- Zna i rozumie pojęcia content marketing, content PR, growth hacking.
- Zna podstawowe typy liderów opinii w internecie, wie w jaki sposób budować relacje z poszczególnymi grupami odbiorców online.
- Określa, tworzy i wdraża założenia kampanii marketingowej i public relations w internecie.
- Zna i umie wskazać nowe trendy w digital marketingu: personalizacja, customer journey, mikro-momenty, big data, storytelling