Wykorzystanie narzędzi Google
Słuchacze poznają pojęcia charakterystyczne dla pracy z narzędziami Google. Ponadto poznają najczęściej używane narzędzia tej firmy przydatne w pracy marketingowca internetowego (od Keyword Planner przez badanie trendów i słów kluczowych, optymalizację, konwersję, remarketing po wykorzystanie sieci partnerskich Google). Dodatkowo na konkretnych przykładach interpretują i analizują różne wskaźniki, a na podstawie zdobytej wiedzy planują skuteczne kampanie marketingowe.
- Zapoznanie z podstawowymi pojęciami obszaru pracy z narzędziami Google.
- Zapoznanie z narzędziami Google.
- Analiza ilościowa vs analiza jakościowa – poznanie klucza skutecznej kampanii marketingowej.
Efekty kształcenia:
- Słuchacz zna podstawowe pojęcia związane z obszarem środowiska Google.
- Zna wybrane produkty i usługi Google wykorzystywane w marketingu internetowym.
- Wykorzystuje środowisko sieci partnerskich Google w celu sprawnego targetowania i dobierania form reklamy internetowej.
- Interpretuje kluczowe statystyki kampanii marketingowych z uwzględnieniem współczynnika konwersji.
- Opracowuje strategie dla słów kluczowych oraz tekstów reklamowych, uwzględniając prowadzenie rozliczeń zaplanowanych kampanii.
- Wyciąga wnioski i analizuje pobrane raporty, opierając się na zdobytej wiedzy.
- Rozumie zachowania i reakcje konsumenckie oraz odpowiednio na nie reaguje w oparciu o zasady marketingu fair play.